Правила и условия
Поставянето на поръчка на уебсайта на Matterhorn Wholesaler означава, че купувачът се съгласява със следните условия за сътрудничество.
Matterhorn е търговец на едро (наричан по-нататък : Търговец на едро) и продава продукти само на стопански субекти и самостоятелно заети търговци на дребно. Поръчващата страна (наричана по-нататък : Купувач) декларира, че извършва това действие от името и в полза на стопанския субект. Продажбите на уебсайта Matterhorn Wholesale не са предмет на разпоредбите на потребителското право. Собственик на сайта за търговия на едро Matterhorn е дружеството Matterhorn Moda Sp z o.o. със седалище в град Мисловice, улица Katowicka 51, Полша. Данъчен идентификационен номер (ДИН): 8961552779, ДДС EU: PL 8961552779 REGON: 364871017.
Подаване на поръчка
Купувачът може да направи поръчка ръчно на уебсайта на Matterhorn или автоматично чрез API.
Търговецът на едро не изисква минимално количество на поръчката.
При подаване на поръчка Купувачът е длъжен да предостави данни за фактуриране и доставка (включително името на дружеството и правилния ДДС номер на ЕС в случай на субекти, базирани в Европейския съюз). Ако адресът за доставка и адресът за фактуриране са различни, това трябва да бъде отбелязано в полето „допълнителна информация“. Фактурата ще бъде издадена въз основа на данните, предоставени от купувача.
Търговецът на едро не носи отговорност за грешки, произтичащи от срив на системата, или за грешки, причинени в хода на комуникацията между Купувача и неговите сървъри. Търговецът на едро не носи отговорност за неверни данни, предоставени от Купувача при подаване на поръчка. По-специално, разходите за доставка, ставката на ДДС или цената на стоките не могат да се считат за окончателни и подлежат на корекция.
Купувачът е длъжен да предостави на Търговеца на едро коректен имейл адрес и мобилен телефонен номер по време на процеса на поръчка. Неуспешните доставки на поръчки без тази информация не могат да бъдат компенсирани.
Търговецът на едро си запазва правото да откаже да изпълни поръчката или част от нея. Ако поръчан продукт не е наличен към момента на изпълнение на поръчката, Търговецът на едро предоставя на Купувача налични продукти измежду поръчаните, а паричната сума на неналичния продукт, която вече е платена, се прехвърля под формата на надплащане към платежния баланс на Купувача. Надплатената сума може да бъде използвана от купувача за следваща поръчка. По искане на Купувача, отправено в писмена форма, надплатената сума ще бъде възстановена на Купувача по начин, договорен между Търговеца на едро и Купувача. По подразбиране възстановяването ще бъде извършено по същия начин, както първоначалното плащане.
Купувачът е длъжен да следи своята поръчка в панела за клиенти на уебсайта на Търговеца на едро. Цялата информация относно липси на продукти ще се появи в този панел за клиенти.
Стоките се поръчват след натискане на бутона „ПОРЪЧАЙ“ на уебсайта на Търговеца на едро и предварително подаване на всички необходими данни.
С подаването на поръчката Купувачът дава също така разрешение на Търговеца на едро да съхранява личните данни на Купувача в базата данни на Търговеца на едро. Данните ще бъдат използвани само за изпълнение на поръчката и за маркетингови цели. продукти и съдържание на уебсайта
Асортиментът, предлаган от Търговеца на едро, е съвсем нов. Той произхожда от законни източници и е без дефекти.
Търговецът на едро е положил всички усилия, за да гарантира, че описанията и снимките на продуктите в нашия магазин са проверени, но не носим отговорност за промени, направени от производителите, и за грешки в описанията. Всички промени в цените се дължат на промени в цените на производителите.
Търговецът на едро предоставя на купувача достъп до интеграционните файлове: XML, CSV и Excel формат. Тези файлове включват следната информация: идентификационни номера на продуктите, наличност на склад, описание на 11 езика (полски, английски, френски, немски, нидерландски, румънски, италиански, унгарски, руски, чешки и словашки), връзка към снимки, цени (без ДДС).
Търговецът на едро предоставя на купувача достъп до документацията на API.
Търговецът на едро не носи отговорност за техническа помощ.
Време за обработка и доставка
Стандартното време за обработка е 1-5 работни дни. Времето, необходимо за изпълнение на поръчката за даден продукт, е посочено в кошницата за пазаруване и в XML файла, наличен на уебсайта. Доставката отнема допълнително няколко дни. Следователно времето за получаване = времето за обработка + времето за доставка. По независещи от търговеца на едро причини, като например невалиден адрес, процедури по митническо оформяне или други причини, времето за доставка може да отнеме повече време.
Търговецът на едро започва обработката на всяка поръчка след получаване на плащането. В случай на плащане по банков път Купувачът може да изпрати на Търговеца на едро потвърждение за плащане, за да ускори обработката на поръчката.
Продуктите се резервират, след като плащането бъде преведено по сметката на Търговеца на едро.
Търговецът на едро не позволява анулиране на поръчка или извършване на промени в нея, след като плащането е постъпило по сметката на Търговеца на едро.
Търговецът на едро предлага следните методи за доставка: GLS, Fedex Economy, Fedex Priority и Global Express, което е нидерландска поща. Изборът на методи за доставка е различен в зависимост от държавата.
Етикетите за доставка съдържат данните на Търговеца на едро (името на компанията, адреса за доставка и телефонния номер).
Преди да получи пратката, Купувачът е длъжен да провери дали опаковката не е била повредена по време на транспортирането. По-специално, Купувачът трябва да обърне внимание на състоянието на лентите или пломбите, прикрепени към пратката. Ако опаковката е повредена или пломбите (лентите) са скъсани, Купувачът не трябва да приема пратката и да състави протокол за повреда в присъствието на превозвача и да се свърже с Търговеца на едро възможно най-скоро, за да изясни въпроса. Проверката на пратката при доставката е необходимо условие, за да се вземат предвид евентуалните претенции на Купувача за повреда или ограбване на пратката по време на превоза. Гаранциите за продуктите не включват механични повреди, причинени от външни фактори.
Пакетите, изпратени до страни извън Европейския съюз, трябва да бъдат изпратени с фактури за митнически цели.
От Купувачите от страни извън ЕС се изисква да заплатят мито и такса за митническо оформяне в страната на местоназначение, известна като такса за митническо оформяне на вноса. Ако Купувачът откаже да ги плати в страната на местоназначение, той трябва да е наясно с факта, че Търговецът на едро не поема никаква отговорност за това. Ако такава поръчка бъде върната, Търговецът на едро няма да възстанови разходите, направени от Купувача. За допълнителна информация Купувачът трябва да се обърне към местната си митническа служба.
Условия за плащане и цени
Всички цени, посочени на уебсайта на Matterhorn Wholesale, са нетни цени на едро (те не включват ДДС).
Издадената фактура с ДДС е приложена към пратката или е достъпна за изтегляне на уебсайта на Търговеца на едро.
Търговецът на едро не издава колективни фактури. За всяка поръчка се издава отделна фактура.
Търговецът на едро приема плащания с кредитна карта, по банков път или чрез PayPal.
Политика за връщане на продукти
Търговецът на едро не приема връщане на продукти. Покупките на едро на Matterhorn не са потребителски продажби и не се отнасят за потребителите. Само стопански субекти или самостоятелни търговци от всякакъв вид имат право да извършват покупки. Поради това поръчките не могат да бъдат връщани.
На замяна подлежат само повредени продукти. Купувачът е длъжен да се свърже писмено с търговеца на едро в рамките на 48 часа след получаването на пратката. Купувачът е длъжен да върне такъв продукт на Търговеца на едро, като Търговецът на едро трябва да получи такова връщане в рамките на 7 работни дни от датата на информиране на Търговеца на едро за такъв проблем. Всички връщания трябва да се изпращат на следния адрес:
MATTERHORN MODA SP Z O.O.
51 KATOWICKA
41-400 MYSLOWICE, POLAND
- Купувачът е длъжен да опише подробно дефектния продукт и да приложи снимки, показващи повредата, в рамките на 48 часа след получаването на пратката.
Всички разходи по връщането и митническите такси са за сметка на Купувача, освен ако не е указано друго.
Търговецът на едро не приема рекламации, връщания, нито искания за замяна от клиенти, които са клиенти на Купувача.
Търговецът на едро не е длъжен да възстановява суми на Купувача в следните случаи:
при връщането липсва подробно описание на повредата
оригиналната опаковка (кутия за обувки, прахоустойчива торбичка) липсва или е повредена
липсва номер на поръчката
връщането е неоторизирано
срокът за връщане е изтекъл
Възстановяването на сумата се извършва под формата на кредит по сметката на купувача, в рамките на максимум 7 работни дни от получаването на продукта от Търговеца на едро. След това този кредит се приспада автоматично, когато се прави нова поръчка. Ако Купувачът не желае да използва парите за следващата поръчка, Търговецът на едро е длъжен да възстанови парите по същия начин на плащане, с който е извършено първоначалното плащане.Купувачът е длъжен да се запознае внимателно с информацията относно условията за сътрудничество, която е поместена на уебсайта на Matterhorn.
Ако имате някакви допълнителни въпроси, моля, свържете се с нас: [email protected]