Изпълнение на поръчката

Кога се обработва поръчката ?

Само след плащане. Най-добре е да платите веднага, за да може персоналът на склада да започне изпълнението на поръчката. В случай на плащане по банков път, което може да отнеме до няколко дни, е добре да изпратите потвърждение на превода по електронна поща [email protected]. Това ще ви позволи да завършите поръчката по-бързо.

Как можете да проверите на какъв етап е моята поръчка?

За да направите това, влезте в Matterhorn. Ще се покаже страницата Панел на клиента, където ще намерите списък с всички ваши поръчки и статуса на изпълнението им. В случай на съмнение, моля, свържете се със службата за търговия на едро.

Какъв е статусът на моята поръчка?

Можете да проверите статуса на поръчката си в панела за клиенти, достъпен след влизане в профила ви в matterhorn-wholesale.com Ако не помните потребителското си име и парола, използвайте функцията за напомняне на страницата за вход. Matterhorn Wholesale ще ви изпрати имейл в момента на изпращане на поръчката с номер за проследяване на пратката ви.