Само след плащане. Най-добре е да платите веднага, за да може персоналът на склада да започне изпълнението на поръчката. В случай на плащане по банков път, което може да отнеме до няколко дни, е добре да изпратите потвърждение на превода по електронна поща [email protected]. Това ще ви позволи да завършите поръчката по-бързо.
Изпълнение на поръчката
Как мога да проверя историята на поръчките в профила си?
Списъкът с всички ваши поръчки е достъпен в панела на клиента. По всяко време можете да щракнете върху всяка поръчка и да проверите подробностите и поръчките.
Как можете да проверите на какъв етап е моята поръчка?
За да направите това, влезте в Matterhorn. Ще се покаже страницата Панел на клиента, където ще намерите списък с всички ваши поръчки и статуса на изпълнението им. В случай на съмнение, моля, свържете се със службата за търговия на едро.
Какъв е статусът на моята поръчка?
Можете да проверите статуса на поръчката си в панела за клиенти, достъпен след влизане в профила ви в matterhorn-wholesale.com Ако не помните потребителското си име и парола, използвайте функцията за напомняне на страницата за вход. Matterhorn Wholesale ще ви изпрати имейл в момента на изпращане на поръчката с номер за проследяване на пратката ви.